Saturday, September 1, 2012

官人我又要 粗口、搞笑、艷情 三級片! 彭浩翔明年拍 官人我又要 新片

官人我又要

呢套集粗口、搞笑、艷情的新三級片,是彭浩翔準備明年開拍的新戲。點解要拍 ? 因為佢拍既《低俗喜劇》,找來杜汶澤、鄭中基與邵音音組合,上咗20日就收2000萬票房,真係反應好又勁賺。


因此,彭浩翔睇中呢類題材,定加埋余文樂入去,原班演員再來多一次刀仔鋸大樹,整多套粗口搞笑艷情笑片,片名就叫《官人我又要》。

相︰ 官人我又要 - 《低俗喜劇》(如圖)好收得,於是再拍《官人我又要》



樂仔中基做官人 玩3P
(轉) 全力支持港片的導演彭浩翔,見新戲《低俗喜劇》叫好叫座,決定乘勝追擊,將《低》的戲中戲《官人我又要》搬上現實銀幕,找來「志明」余文樂首次孭飛做三級艷情片男主角,還要與鄭中基及女主角來一場3P大戰。


杜汶澤與鄭中基在《低俗喜劇》放笑彈,拍艷情片應更搞笑。《低俗喜劇》有場戲中戲講邵音音拍《官人我又要》,想不到現在真的有機會開拍這齣電影。

彭浩翔執導、杜汶澤、鄭中基及邵音音主演的《低俗喜劇》成功刀仔鋸大樹,截至前日收2,420萬港元,彭浩翔見低成本的港片有市場,遂計劃明年開拍集粗口、搞笑及艷情等元素的三級片《官人我又要》。事緣《低》片內有一場戲中戲,講述杜汶澤請邵音音出山再拍《官人我又要》,算是《低》片其中一個笑點,有戲院更因此重映76年版由楊群自導自演、夥邵音音主演的《官人我要》,故彭浩翔覺得認真開拍《官人我又要》應有可為。

彭浩翔會以全新故事包裝,找《低》的原班人馬參演外,再邀余文樂任男主角,並在內地選一位肯全裸上陣的靚女新人任女主角。彭浩翔昨在電話中說:「我係構思梗一部三級粗口色情片,等觀眾睇得開心過癮啲。搵志明(余文樂)拍三級片,觀眾應該有新鮮感,如果千嬅唔介意嚟客串吓仲好,音音姐會演女主角嘅媽咪,我唔敢搞佢老人家除衫。」

樂仔晒屁股
10月要為華誼開新戲的彭浩翔,表示最快明年才可開拍《官》片,他說:「如果我真係太忙就轉做監製,杜汶澤執導,呢部純港片,我想拍盡啲,好似搵樂仔同鄭中基、女主角玩3P,應該幾好睇。不過我希望等《低俗喜劇》過咗3,000萬先開拍,觀眾可以留票尾,到《官人我又要》上映時換贈品。」


從來未拍過三級艷情片的余文樂則說:「部戲一定要有音音姐,我先肯做,因為冇佢點成事。我對彭浩翔有信心,佢做導演我會演,我想支持港產片,《春嬌與志明》同《低俗喜劇》證明地道港片係有市場。」談到裸露底線,樂仔大笑說:「下體真係唔露得,見屁股都可以,不過我嘅屁股唔夠靚,但導演要我露嘅話,我都肯嘅,因為我信得過彭浩翔,佢拍色情片,會有啲新嘢畀你睇。」


引自︰
樂仔中基做官人 玩3P

No comments:

Post a Comment